Η συνδρομητική υπηρεσία που διανύει μια περίοδο οικονομικών δυσκολιών, προσπαθεί να ανακάμψει εντάσσοντας διαφημίσεις στο πρόγραμμά της.
Σύμφωνα με τα όσα υποστηρίζει δημοσίευμα του Bloomberg, το Netflix στο νέο πακέτο συνδρομής του -με το μικρότερο κόστος- θα εντάξει διαφημίσεις ενώ όπως τονίζεται πλέον δεν θα επιτρέπεται η λήψη του υλικού του για την offline παρακολούθηση, κάτι που ισχύει μέχρι σήμερα.
Οι διαφημίσεις στη φθηνότερη συνδρομή του Netflix αναμένονται μέχρι τις αρχές του 2023, ενώ όπως αναφέρει το Bloomberg οι χρήστες δεν θα μπορούν να τις παρακάμψουν. Παράλληλα, τα στοιχεία ελέγχου αναπαραγωγής δεν θα είναι διαθέσιμα κατά τη διάρκεια των διαφημιστικών διαλειμμάτων.
Το δημοσίευμα αφήνει βέβαια ανοικτό το ενδεχόμενο να μην ισχύσουν αυτές οι αλλαγές καθώς, η νέα κυκλοφορία της υπηρεσίας, απέχει αρκετούς μήνες και δεν έχει ακόμα οριστικοποιηθεί, ενώ είναι πιθανό η εταιρεία να αλλάξει την προσέγγισή της για την αύξηση των εσόδων.
Σημειώνεται ότι το Netflix χάνει πελάτες ενώ ταυτόχρονα, αυξάνεται ο ανταγωνισμός με εταιρείες όπως, η Walt Disney Co., η Amazon.com Inc. και το HBO Max της Warner Bros. Συγκεκριμένα, το περασμένο τρίμηνο, η Netflix έχασε σχεδόν 1,3 εκατομμύρια πελάτες στις ΗΠΑ και τον Καναδά, τη μεγαλύτερη αγορά της. Αντίπαλες υπηρεσίες όπως το Hulu της Disney, η Warner Bros, το HBO Max και το Peacock της Comcast Corp. βασίζονται ήδη σε πακέτα που υποστηρίζονται από διαφημίσεις με στόχο την ανάπτυξή τους.
Το νέο πακέτο του Netflix που υποστηρίζεται από διαφημίσεις θα παρέχει μια φθηνότερη εναλλακτική λύση στους πελάτες της εταιρείας. Το premium πακέτο της υπηρεσίας, το οποίο προσφέρει ανάλυση 4K και έως και τέσσερις ροές ταυτόχρονα, κοστίζει 20 δολάρια το μήνα στις ΗΠΑ. Η Netflix είχε δηλώσει προηγουμένως ότι η υπηρεσία που βασίζεται σε διαφημίσεις θα είναι διαθέσιμη σε πολλές περιοχές και ότι η Microsoft Corp. θα λειτουργεί ως συνεργάτης πωλήσεων και τεχνολογίας για το διαφημιστικό σύστημα.