Γράφει η Βανίτα Σωφρόνη , Υπεύθυνη Επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων EUWHELLAS- Ευρωπαϊκής Ένωσης Γυναικών Ελλάδος, πρ.Πρόεδρος ΔΕΕΠ Ανατολικής Αττικής ΝΔ
Με δυναμισμό, μαζική συμμετοχή και ξεκάθαρο πολιτικό στίγμα ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του 16ου Τακτικού Συνεδρίου της Νέας Δημοκρατίας, που πραγματοποιήθηκε από τις 15 έως τις 17 Μαΐου στο Metropolitan Expo, στα Σπάτα, συγκεντρώνοντας χιλιάδες συνέδρους, στελέχη, αυτοδιοικητικούς και φίλους της παράταξης από κάθε γωνιά της χώρας. Το σύνθημα του συνεδρίου, «Μαζί για την Ελλάδα του 2030», αποτύπωσε πλήρως το κλίμα που επικράτησε στο τριήμερο των εργασιών: ενότητα, πολιτική σταθερότητα, μεταρρυθμιστική συνέχεια και πίστη σε μια Ελλάδα ισχυρή και σύγχρονη.
Κεντρικό πρόσωπο του συνεδρίου ήταν, φυσικά, ο πρωθυπουργός και πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος τόσο στην εναρκτήρια όσο και στην καταληκτική του ομιλία έδωσε ξεκάθαρο μήνυμα πολιτικής κυριαρχίας και συσπείρωσης της παράταξης. Με λόγο ουσιαστικό και ενωτικό, ο Κυριάκος Μητσοτάκης ανέδειξε τις μεγάλες αλλαγές που έχουν πραγματοποιηθεί τα τελευταία χρόνια στη χώρα, θέτοντας παράλληλα τον στόχο για την Ελλάδα του 2030: μια χώρα ισχυρή οικονομικά, ασφαλή, ψηφιακά σύγχρονη και κοινωνικά δίκαιη Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε στη σημασία της πολιτικής σταθερότητας, της συνέχισης των μεταρρυθμίσεων και της διατήρησης της σχέσης εμπιστοσύνης με την κοινωνία.
Καθοριστική ήταν και η συμβολή κορυφαίων κομματικών στελεχών.
Ο Γραμματέας Πολιτικής Επιτροπής, Γραμματέας Οργανωτικού και Διευθυντής του γραφείου του Προέδρου, Στέλιος Κονταδάκης, αναφέρθηκε στον κομβικό ρόλο της κομματικής βάσης και στην ανάγκη διαρκούς παρουσίας της παράταξης δίπλα στους πολίτες και τις τοπικές κοινωνίες.Από την πλευρά του, ο Γενικός Διευθυντής του κόμματος, Γιάννης Σμυρλής, στάθηκε ιδιαίτερα στη μεγάλη συμμετοχή των μελών και στην οργανωτική ισχύ της Νέας Δημοκρατίας, επισημαίνοντας πως η παράταξη παραμένει βαθιά ριζωμένη στην κοινωνία.
Ξεχωριστή ήταν και η παρουσία του Περιφερειάρχη Αττικής Νίκου Χαρδαλιά, καθώς και πλήθους αυτοδιοικητικών στελεχών πρώτου και δεύτερου βαθμού, δημάρχων και εκπροσώπων της αυτοδιοίκησης, που έδωσαν δυναμικό «παρών», επιβεβαιώνοντας τους ισχυρούς δεσμούς της Νέας Δημοκρατίας με την τοπική κοινωνία και την αυτοδιοίκηση.
Ιδιαίτερα σημαντική στιγμή του συνεδρίου αποτέλεσε η εκλογική διαδικασία για την ανάδειξη των νέων μελών της Πολιτικής Επιτροπής, με τη συμμετοχή των συνέδρων να είναι εντυπωσιακή και το ενδιαφέρον ιδιαίτερα αυξημένο. Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν σε όλους όσοι εκλέχθηκαν στη νέα Πολιτική Επιτροπή της Νέας Δημοκρατίας και αναλαμβάνουν την ευθύνη να υπηρετήσουν την παράταξη στη νέα εποχή.
Ιδιαίτερη αναφορά αξίζει σε ανθρώπους της οργανωμένης βάσης της Ανατολικής Αττικής, με τους οποίους είχα την τιμή να συμπορευτώ και να συνεργαστώ στενά κατά τη διάρκεια της δικής μου προεδρίας στη ΔΕΕΠ Ανατολικής Αττικής, υπηρετώντας όλοι μαζί την παράταξη με συνέπεια, αγωνιστικότητα και κοινό όραμα.
Στον πρώην πρόεδρο της ΔΕΕΠ και πρώην πρόεδρο της ΔΗΜΤΟ Ωρωπού Σπύρο Καυκόπουλο, στον πρώην αντιπρόεδρο της ΔΕΕΠ Ανατολικής Αττικής Μάριο Λαμπρόπουλο, καθώς και στον πρώην και νυν πρόεδρο της ΔΗΜΤΟ Αχαρνών Πέτρο Μαρίνη, που συνεχίζουν δυναμικά να εκπροσωπούν τη βάση της παράταξης και να συμβάλλουν ενεργά στη νέα εποχή της Νέας Δημοκρατίας.
Το 16ο Συνέδριο της Νέας Δημοκρατίας ολοκληρώθηκε αφήνοντας ένα ξεκάθαρο πολιτικό αποτύπωμα: Μια παράταξη ενωμένη, με ισχυρή κοινωνική παρουσία, οργανωτική δύναμη
και σταθερό προσανατολισμό στο μέλλον. Με τον Κυριάκο Μητσοτάκη στην ηγεσία, η Νέα Δημοκρατία δείχνει αποφασισμένη να συνεχίσει να αποτελεί τον βασικό πυλώνα πολιτικής σταθερότητας και προοπτικής για τη χώρα, με το βλέμμα στραμμένο στην Ελλάδα του 2030.