Χαίρετε αγαπητοί μου αναγνώστες!
Εδώ η Κουτσομπόλα σας!
Το ξέρω και πριν μου παραπονεθείτε, μου λείψατε κι εμένα και πώς να το αρνηθώ, αφού ξέρω ότι αδημονείτε να μάθετε τα νέα μου, να τα σχολιάσετε και να αρχίσετε τα τηλέφωνα…αλλά προς αποφυγή παρεξηγήσεων, η καλή η Κουτσομπόλα δεν αποκαλύπτει τις πηγές της.
Ξεκινώ με τα του Συνεδρίου. Ποιο απ΄όλα θα μου πείτε, αλλά ξέρετε ότι σας γράφω για αυτό της αγαπημένης μου μπλε παράταξης, που εκτός από το ότι έγινε στην Ανατολική Αττική, έδωσε και μπόλικες ειδήσεις για αυτήν. Διότι και ο πρόεδρος της ΔΕΕΠ, Μιχάλης Αργυρούδης, έκανε μια εξαιρετική ομιλία η οποία συζητήθηκε, αλλά και διότι η Πολιτική Επιτροπή έβγαλε ψηλά εκπροσώπους της περιοχής. Να πω εδώ βέβαια ότι ο δικός μου αγαπημένος είναι ο πρόεδρος της ΔΗΜΤΟ Αχαρνών Θρακομακεδόνων Πέτρος Μαρίνης, ο οποίος αν και ξεχωρίζει έτσι κι αλλιώς από την κορμοστασιά του, κατέγραψε μεγάλη επιτυχία και αποδεικνύει ότι όσοι τον εμπιστεύτηκαν, είχαν καλή κρίση. Αν βέβαια κάποιος δει την κατάταξη, θα μπορέσει να παρατηρήσει κι άλλα παρα-φωνή-ματα, αλλά επειδή καλοκαίρι έρχεται και προέρχεται θερμό και προεκλογικό- δική μου πρόβλεψη- θα το αφήσω εδώ και θα προχωρήσω, για να μην με πείτε πικρόχολη Κουτσομπόλα!
Αν τώρα θέλετε να σας μιλήσω και για το κόμμα Καρυστιανού, που έκανε την εμφάνισή του και επίσημα- αχ τι ωραία πόλη αυτή η Θεσσαλονίκη- θα μείνω στο εξής: ωραίο το συνολάκι της αρχηγού, αλλά όλο το άλλο δεν το αγοράζω. Θα μου πεις ποια είμαι εγώ να κρίνω αναγνώστη μου; Μια απλή Κουτσομπόλα και για αυτό έμεινα στο styling…
Κι αφού είπα για το προεκλογικό καλοκαίρι και τις φήμες για πρόωρες εκλογές που όλο αιωρούνται και όλο διαψεύδονται, ας ρίξουμε μια κλεφτή ματιά στους υποψηφίους που σιγά σιγά κάνουν την εμφάνισή τους. Κάτι μου λέει ότι αν το κόμμα Σαμαρά γίνει, στην Ανατολική Αττική, θα έχουμε εκπλήξεις στις υποψηφιότητες. Μακριά από εμένα οι φήμες για εν ενεργεία βουλευτή που φαίνεται να οδεύει προς ολοταχώς στο κόμμα του πρώην Πρωθυπουργού και μακριά από εμένα οι φήμες που θέλουν και αδερφή γνωστού αυτοδιοικητικού στελέχους να είναι επίσης ψηλά στη λίστα του κυρίου Σαμαρά. Μένει να φανεί αν αυτές οι εικασίες θα επιβεβαιωθούν και μάλιστα με κρότο.
Όσο για τη Νέα Δημοκρατία και τις υποψηφιότητες, εγώ θα σου μιλήσω με σιγουριά για κάποια που δεν θα είναι μέσα. Οι πληροφορίες μου λοιπόν λένε, ότι η πρώην πρόεδρος της ΔΕΕΠ Βανίτα Σωφρόνη, θα είναι υποψήφια περιφερειακή σύμβουλος στο πλευρό του Νίκου Χαρδαλιά στις αυτοδιοικητικές εκλογές του ’28. Και θα με ρωτήσεις τώρα αναγνώστη μου γιατί βιάζομαι να σου πω για το 28, ενώ μας περιμένει το 26 και το 27… και ο λόγος είναι ότι όσες κρούσεις και αν τις έγιναν, που στο υπογράφω έγιναν, για να είναι υποψήφια στο ψηφοδέλτιο της ΝΔ για τις εθνικές εκλογές- όταν αυτές γίνουν- η πρώην πρόεδρος της ΔΕΕΠ τις απέρριψε. Παραμένει στο πλευρό του κόμματος και βάζει πλώρη για την Περιφέρεια Αττικής.
Έφυγα και πετάγομαι μια βόλτα από τον Αλέξη. Μην ρωτήσεις ποιος είναι ο Αλέξης γιατί ο Αλέξης έρχεται και μάλιστα με φόρα… Αχ που είσαι Πόπη; Στην Ανατολική Αττική λοιπόν, γιατί δεν θέλω να επαναλαμβάνομαι, ο κύριος Καραμέρος φαίνεται πως έχει εξασφαλίσει ότι θα είναι ο εκλεκτός του πρώην Πρωθυπουργού. Από αυτά όμως που μαθαίνω, όχι μόνο επιστρέφει στον Αλέξη ένας παλιός αυτοδιοικητικός της περιοχής, αλλά σοβαρό οργανωτικό ρόλο φαίνεται ότι θα έχει και ένα στέλεχος που μας απασχόλησε το μακρινό 2019…
Και επειδή ξέρω ότι βιάζεσαι να μάθεις για τα αυτοδιοικητικά, να σου πω ότι δεν θα σε αφήσω με το παράπονο και θα σε πάω κατευθείαν μια βόλτα στα βόρεια της περιοχής, όπου τον απολογισμό του πλούσιου έργου για το 2024 και 2025 έκανε η δημοτική αρχή του δήμου Ωρωπού. Ο δήμαρχος Γιώργος Γιασημάκης χρειάστηκε μία ώρα για να περιγράψει μόνο σε τίτλους τα μεγάλα έργα που αλλάζουν τον τόπο, ενώ στη συνέχεια τη σκυτάλη πήραν οι αρμόδιοι αντιδήμαρχοι που ειδίκευσαν το έργο. Ακολούθως το λόγο πήραν οι σύμβουλοι της αντιπολίτευσης. Μηδένισαν τα πάντα -χωρίς να αμφισβητήσουν ούτε ένα έργο από αυτά που είπε ο δήμαρχος-, μοίρασαν ειρωνείες και στη συνέχεια αποχώρησαν από την αίθουσα για να μην ακούσουν την δευτερολογία του δημάρχου. Η κίνηση τους δεν πέρασε απαρατήρητη από δεκάδες πολίτες που παρακολούθησαν τη μαραθώνια συνεδρίαση, έμειναν μέχρι το τέλος και μάλιστα είχαν και διάλογο με τον δήμαρχο δίνοντας ένα καλό μάθημα σε αυτούς που νομίζουν πως η αντιπολίτευση είναι τοξικότητα και μηδενισμός.
Και αφού μιλήσαμε για μαθήματα πολιτικού πολιτισμού στον Δήμο Ωρωπού, να σε πάω και μια βόλτα από τον Δήμο Διονύσου, όπου η παράταξη της Δημάρχου κ. Μαϊχόσογλου δεν μετρά ούτε μία, ούτε δύο, αλλά οχτώ επιπλέον απώλειες με την όχι και τόσο αιφνίδια ανεξαρτητοποίηση των δημοτικών της συμβούλων. Θα με ρωτήσεις γιατί δεν αιφνιδιάστηκα και θα σου απαντήσω αναγνώστη μου, ότι από καιρό οι αποχωρήσαντες δήλωναν ότι περιμένουν απλά το πότε και σχεδιάζουν τα επόμενα βήματά τους. Αν αυτά θα είναι με τον πρώην Δήμαρχο ή με όσους έχουν σαλπάρει για μοναχικές διαδρομές από το δικό του στρατόπεδο, μένει να φανεί. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η Δήμαρχος αρχίζει φανερά πλέον να χάνει έδαφος- όχι ότι πέσαμε από τα σύννεφα- και δεν ξέρω αν θα χρειαστεί ριζική ανανέωση του ψηφοδελτίου της αν τελικά επιλέξει να διεκδικήσει εκ νέου τον Δήμο. Εν ολίγοις, ακόμα δεν έχουμε δει τίποτα.
Και από τα βόρεια να πάω στον Δήμο Παιανίας… Μπορεί τις αδυναμίες μου να μην τις κρύβω, αλλά η αλήθεια είναι ότι ο κ. Μάδης το κάνει εύκολο να τον εκτιμήσεις πολιτικά. Παρακολουθώντας τα τελευταία δημοτικά συμβούλια μου δημιουργήθηκε η αίσθηση πως έχουν παραδοθεί πλήρως στον δήμαρχο. Ρώτησα και έμαθα πως στην τοπική κοινωνία έχει γίνει πεποίθηση ότι ο Ισίδωρος Μάδης είναι χωρίς αντίπαλο λόγω των όσων έχει καταφέρει. Δεν είναι τυχαίο ότι παρίσταται -σε αντίθεση με κάποιους δημάρχους- σχεδόν στο σύνολο των δημοτικών συμβουλίων και απαντά προσωπικά. Οι πηγές μου υποστηρίζουν ότι κάποιοι επιχειρούν παρασκηνιακά να επιστρατεύσουν συγκεκριμένα πρόσωπα της τοπικής κοινωνίας για τις επόμενες εκλογές αλλά, οι πόρτες που χτυπούν είναι κλειστές…
Βόρεια πήγα, Παιανία πήγα… πού δεν πήγα; Μα σε ένα λιμάνι βρε αναγνώστη μου, όχι για να πάρω το πλοίο και να την ”κάνω” για κάποιο νησί, αλλά για να σου μεταφέρω τις εξελίξεις. Έχουν βουίξει Ραφήνα και Πικέρμι για τη νέα πολλά υποσχόμενη υποψηφιότητα που θα έρθει για να ταράξει τα νερά στην περιοχή, η οποία μάλιστα μαθαίνω ότι έρχεται με μπροστάρη κάποιον που εκτιμά η τοπική κοινωνία. Και μπορεί η Δήμαρχος να περιμένει τις επόμενες -καθόλου απροσδόκητες- αποχωρήσεις, αλλά θα έπρεπε να εστιάζει και στους αντιπάλους που πληθαίνουν… και είναι δυνατοί!
Νόμιζες ότι δεν θα σου μιλήσω για τις Αχαρνές; Φυσικά θα σου μιλήσω, αφού η αντιπολίτευση πλέον στην περιοχή γίνεται με Αi σκίτσα και γραφικά στο Facebook. Δεν ξέρω τι είναι αυτό που έρχεται, αλλά σίγουρα με φόρα έρχεται προς το παρόν, μόνον ο Αλέξης! Αναρωτιέμαι βέβαια πώς στην συγκεκριμένη περιοχή πριν από την αλλαγή αντιδημάρχων ή προέδρου δημοτικού συμβουλίου, η συζήτηση δεν μένει εκεί αλλά περιστρέφεται γύρω από νέες παρατάξεις και δελφίνους, που δεν συνάδουν με την πραγματικότητα. Όσο για τον Δήμαρχο, είναι δεδομένο πως και στην παράταξή του παραμένει και εκ νέου θα διεκδικήσει την δημαρχία. Και αυτό δεν είναι παρα-φώνη-μα, αλλά δεδομένο καθώς ο ίδιος το έχει ξεκαθαρίσει. Για να τα λέμε όλα βέβαια, οι φήμες από κάπου ξεκινούν…απλά εκτός από Κουτσομπόλα είμαι και ξανθιά και ενίοτε χάνω την σπιρτάδα μου… αλλά ευτυχώς εσείς αναγνώστες μου ξέρετε τα καλώς και τα κακώς… κείμενα!
ΚΙ…ΕΦΥΓΑ ΓΙΑ QUIZ
-Υποψήφιος βουλευτής με τη ΝΔ στις προηγούμενες εθνικές εκλογές… στις επόμενες με το κόμμα Σαμαρά! Κάτι μου λέει ότι θα κονταροχτυπηθεί με πρώην Δήμαρχο των Μεσογείων για την πρωτιά!
– Ποιος είναι ο Αντιδήμαρχος που έκρυψε την παραβατική πράξη υπαλλήλου, διότι τους συνδέει ένας μεγάλος έρωτας;
– Ποιος εν ενεργεία βουλευτής δεν βλέπει με καλό μάτι την κάθοδο υποψήφιας στις εθνικές εκλογές και γιατί;
– Ποιος πρώην Δήμαρχος χάνει τους εναπομείναντες γιατί εκείνοι θέλουν να δημιουργήσουν δική τους παράταξη;
– Ποιος πρώην Δήμαρχος ενώ δεν θέλει να είναι εκ νέου υποψήφιος, ισχυρίζεται ότι πιέζεται για να πάρει και πάλι τα ηνία της πόλης;
– Ποια είναι η ανακατώστρα της Ανατολικής Αττικής που όμως έχουν αρχίσει να παίρνουν χαμπάρι τα κομματικά στελέχη;
– Υπάρχουν σκέψεις για επαναφορά πρώην βουλευτή της Ανατολικής Αττικής στο ΠΑΣΟΚ;
Mέχρι την επόμενη φορά, να προσέχετε, να με διαβάζετε και να ξέρετε ότι τα μπάνια του λαού είναι κοντά…!
Σας φιλώ,
Η Κουτσομπόλα σας!
Δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα Η Φωνή της Ανατολικής Αττικής