Η Βορειοανατολική Αττική έδωσε δυναμικό «παρών» στην εκδήλωση του Μάκη Βορίδη στη Βαρυμπόμπη

Ρεπορτάζ: Άρτεμις Γκούρλια

Με ιδιαίτερα μεγάλη συμμετοχή πολιτών πραγματοποιήθηκε στη Βαρυμπόμπη η ανοιχτή πολιτική συζήτηση του πρώην υπουργού και βουλευτή Ανατολικής Αττικής Μάκη Βορίδη, η οποία αποτέλεσε σημείο συνάντησης για τη Βορειοανατολική Αττική.

Πολίτες από τους Δήμους Αχαρνών, Διονύσου και τις γύρω περιοχές βρέθηκαν στην εκδήλωση, συμμετέχοντας σε έναν ανοιχτό διάλογο για τις πολιτικές εξελίξεις και τα ζητήματα της επικαιρότητας.

Ιδιαίτερα έντονη ήταν η παρουσία της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, καθώς τον κ. Βορίδη τίμησαν με την παρουσία τους Δήμαρχοι, αιρετοί και αυτοδιοικητικά στελέχη της Ανατολικής Αττικής, επιβεβαιώνοντας τη διαχρονική σχέση συνεργασίας και επικοινωνίας που έχει αναπτύξει με τους ανθρώπους της Αυτοδιοίκησης.

Ο κ. Βορίδης, μέσα από την τοποθέτησή του, ανέλυσε τις τρέχουσες πολιτικές εξελίξεις και συνομίλησε με τους παρευρισκόμενους, δίνοντας έμφαση στην αξία της άμεσης επικοινωνίας με τους πολίτες. Με λόγο ξεκάθαρο και πολιτικά στοχευμένο, αναφέρθηκε στις προκλήσεις της επόμενης περιόδου, επισημαίνοντας την ανάγκη συνέπειας, σταθερότητας και συνέχισης των μεταρρυθμίσεων.

Η εκδήλωση είχε και έναν ιδιαίτερο συμβολισμό, καθώς πραγματοποιήθηκε σε μια περίοδο κατά την οποία ο Μάκης Βορίδης βρίσκεται στο επίκεντρο σημαντικών πολιτικών διεργασιών. Σύμφωνα με πληροφορίες του efoni.gr, ο πρώην υπουργός αναμένεται να αναλάβει Πρόεδρος της Επιτροπής για τη Συνταγματική Αναθεώρηση, έναν θεσμικό ρόλο αυξημένης πολιτικής σημασίας, καθώς η συγκεκριμένη διαδικασία αποτελεί μία από τις κορυφαίες κοινοβουλευτικές διαδικασίες της επόμενης περιόδου.

 

Μετά την εκδήλωση, ο ίδιος ευχαρίστησε όσους ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά του, σημειώνοντας στην ανάρτησή του:

«Σας ευχαριστώ από καρδιάς για τη μεγάλη συμμετοχή σας στην ανοιχτή πολιτική συζήτηση που πραγματοποιήσαμε χθες στη Βαρυμπόμπη, με τη συμμετοχή πολιτών από τη Βορειοανατολική Αττική και ιδιαίτερα από τους Δήμους Αχαρνών και Διονύσου.

Η χθεσινή συγκέντρωση επιβεβαίωσε και πάλι τη δυναμική της παράταξής μας, καθώς και τη σταθερή σχέση εμπιστοσύνης που έχουμε οικοδομήσει με τους πολίτες της περιοχής.

Θέλω επίσης να ευχαριστήσω για ακόμη μία φορά τα στελέχη της Δ.Ε.ΕΠ. Ανατολικής Αττικής της Νέας Δημοκρατίας, τις ΔΗΜ.Τ.Ο. των περιοχών, τους Προέδρους και τα στελέχη τους, καθώς και τους εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης, αλλά ξεχωριστά όλες τις φίλες και όλους τους φίλους που με τίμησαν με την παρουσία τους.

Συνεχίζουμε!»

Recommended For You