
Σε εξέλιξη βρίσκεται η εκδήλωση στο Μέγαρο Μαξίμου για την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της αξιολόγησης δημόσιων υπηρεσιών από τους πολίτες και των αποτελεσμάτων της εσωτερικής αξιολόγησης δημόσιων υπαλλήλων για το 2024.
Οπως ανέφερε ο υπουργός Εσωτερικών Θεόδωρος Λιβάνιος, στη διαδικασία αξιολόγησης συμμετείχαν 65.000 πολίτες.
Παρακολουθήστε ζωντανά:
Υπηρεσίες με τις περισσότερες αξιολογήσεις:

Η βαθμολόγηση κρατικών υπηρεσίων:

Υψηλή βαθμολόγηση στις ψηφιακές υπηρεσίες:

Βασικά σημεία της τοποθέτησης Μητσοτάκη:
- Δώσαμε για πρώτη φορά στους πολίτες τη δυνατότητα να αξιολογήσουν τις δημόσιες υπηρεσίες.
- Μόνος στόχος το πως το Δημόσιο θα γίνεται όλο και καλύτερο
- 65.000 πολίτες πήραν μέρος ουσιαστικά στη μεγαλύτερη δημοσκόπηση που έγινε ποτέ
- Είναι στο χέρι μας να χτίσουμε πιο ισχυρούς δεσμούς μεταξύ Πολιτείας και των πολιτών.
- Δεν έχουμε ιδιαίτερες γεωγραφικές διαφορές στην αξιολόγηση.
- Υπάρχουν κάποια ειδικά θέματα που απασχολούν ορισμένες περιοχές, παράδειγμα το ζήτημα της κτηματογράφησης
- Πολύ θετικά αξιολογείται το gov.gr
- Δυσκολευόμαστε να θυμηθούμε τη ζωή μας πριν το gov.gr
- Η εικόνα στις συγκοινωνίες είναι μεικτή. Οπου υπάρχει μετρό η εικόνα είναι καλή. Η εικόνα στη Θεσσαλονίκη είναι καλύτερη.
- Μας προβληματίζει η κακή κατάσταση στο οδικό δίκτυο, στους δρόμους και στα πεζοδρόμια.
- Σχετικά καλύτερη είναι η βαθμολογία στην ηλεκτροδότηση και στην καθαριότητα.
- Οι τοπικοί άρχοντες πρέπει να λάβουν σοβαρά υπόψη τους την αξιολόγηση των πολιτών.
- Οι πολίτες δεν θα μείνουν αδιάφοροι όταν θα έρθει η ώρα της αξιολόγησής τους.
- Οι Τοπικές Υπηρεσίες Δόμησης παίρνουν χαμηλό βαθμό. Αναμένεται μια δραστική παρέμβαση για τον τρόπο έκδοσης των αδειών.
- Μπορούμε και πρέπει να αποκτήσουμε ένα σύγχρονο κράτος με διαφάνεια.
- Ο,τι δεν μετριέται, δεν μπορεί να αξιολογηθεί.
- Οσοι αρνούνται τη μέτρηση και την αξιολόγηση, αρνούνται να λογοδοτήσουν στους πολίτες
- Το Κράτος οφείλει να τίθεται στην υπηρεσία του πολίτη και όχι του υπαλλήλου του.