Αυτά είναι τα νέα έγγραφα που θα εκδίδονται ψηφιακά

Άμεσα, ψηφιακά και ταχύτερα θα μπορούν οι πολίτες να εκδίδουν διοικητικά έγγραφα που απαιτούνται για την έγκριση οικοδομικών εργασιών σε χώρους αρμοδιότητας των Υπηρεσιών του Υπουργείου Πολιτισμού, στο πλαίσιο της αναβάθμισης των ψηφιακών υπηρεσιών του ΥΠΠΟΑ, όπως συμφωνήθηκε το πρωί της Τρίτης από την πολιτική ηγεσία των Υπουργείων Πολιτισμού και Αθλητισμού και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Ειδικότερα, αντικείμενο της συμφωνίας που υπέγραψαν η Υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη, ο Υπουργός Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης και ο Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Θοδωρής Λιβάνιος, αποτελούν η βελτίωση των διοικητικών διαδικασιών του ΥΠΠΟΑ και η αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες.

Συγκεκριμένα, η συνεργασία των δύο Υπουργείων περιλαμβάνει:

• Την απλοποίηση των διαδικασιών πιστοποίησης δικαιούχων για την παροχή πολιτιστικών προνομίων σε ΑμεΑ μέσω ειδικής κάρτας για άτομα με αναπηρία, σε βοηθούς/συνοδούς και τις οικογένειές τους, όπως προβλέπεται στο υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο.

• Την κατάρτιση σχεδίου δράσεων για την ποιοτική αναβάθμιση ψηφιακών τεκμηρίων και μεταδεδομένων και τον περαιτέρω εμπλουτισμό του ελληνικού ψηφιακού πολιτιστικού περιεχομένου που διατίθεται στην ευρωπαϊκή ψηφιακή βιβλιοθήκη Europeana.

• Τη μεταφορά του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος του Αρχαιολογικού Κτηματολογίου στις υποδομές του G-Cloud, καθώς και την εγκατάσταση εφαρμογών διαχείρισης για την επέκτασή του.

• Την ανάπτυξη διαδραστικής εμπειρίας και παραγωγής περιεχομένου που αφορούν στον διαδραστικό τουρισμό και τη σχέση του με τον Πολιτισμό, με τη χρήση τεχνολογίας και την εφαρμογή ψηφιακών δράσεων.

• Την αναβάθμιση του ηλεκτρονικού ιστοτόπου του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, με τη συνδρομή και την τεχνογνωσία των στελεχών του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

 

 

Recommended For You

About the Author: efoni