Τραγωδία σημειώθηκε τα ξημερώματα στις γραμμές του ΗΣΑΠ στο ύψος του σταθμού της Αττικής, μεταξύ ειδικής μηχανής λείανσης και επιβατικού συρμού (χωρίς επιβάτες).
Τρεις εργάτες τραυματίστηκαν και διακομίστηκαν στο νοσοκομείο, εκ των οποίων σύμφωνα με πληροφορίες ο ένας κατέληξε.
Τα άλλα δύο άτομα που τραυματίστηκαν ελαφρά είναι ένας υπάλληλος της ΣΤΑΣΥ και ένας υπάλληλος της αυστριακής εταιρείας που εκτελούσε το έργο.
Όπως ανέφερε μιλώντας στον ΣΚΑΪ ο διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ, Νίκος Χαιρέτας, ο άνδρας που έχασε τη ζωή του ήταν 41 ετών. «Η οικογένεια της ΣΤΑΣΥ θρηνεί ένα από τα καλύτερα παιδιά», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Χαιρέτας.
Το δυστύχημα σημειώθηκε στη γραμμή 1 στις 04:05 όταν η ειδική μηχανή λείανσης που είχε ξεκινήσει από την Κηφισιά παρουσίασε βλάβη στα φρένα με αποτέλεσμα να αρχίσει να κινείται ανεξέλεγκτα προτού τελικά συγκρουστεί με άλλο τρένο, στο ύψος του σταθμού του Αγίου Νικολάου, το οποίο είχε τοποθετήσει εκεί η αρμόδια υπηρεσία της ΣΤΑΣΥ, προκειμένου να σταματήσει την πορεία της.
Η κυκλοφορία των συρμών γίνεται τοπικά μεταξύ της Ομόνοιας και του Πειραιά και των σταθμών Άνω Πατήσια – Κηφισιά.
Έρευνα για τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος διενεργεί η ΣΤΑΣΥ σε συνεργασία με τις Αρχές.
Η Διοίκηση της ΣΤΑΣΥ εκφράζει τα ειλικρινή συλλυπητήριά της προς την οικογένεια του εκλιπόντος.
Πώς έγινε το φρικτό δυστύχημα στον Άγιο Νικόλαο
Μιλώντας στο OPEN, ο πρόεδρος των εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ, Σπύρος Ρεβύθης περιέγραψε πώς συνέβη το περιστατικό.
«Είναι ένα μηχάνημα που λειαίνει την τροχιά, στο πλαίσιο της συντήρησης. Είναι μια εταιρεία από τη Δανία που ήρθε να συντηρήσει τη γραμμή. Ο οδηγός είναι του εργολάβου. Την ώρα που οδηγούσε, διαπίστωσε ότι δεν έχει φρένα και το μηχάνημα κινείτο με ανεξέλεγκτη ταχύτητα. Προκειμένου να σταματήσει καθώς είναι κατηφορικό το σημείο και η ταχύτητα θα αυξανόταν κι άλλο, έβαλαν τον συρμό για να το σταματήσουν».
Όπως εξήγησε, αυτοί που ήταν πίσω και πήδηξαν εν κινήσει είναι μια χαρά. Ο οδηγός και ο ένας μηχανικός πήδηξαν την τελευταία στιγμή, λίγο πριν από τη σύγκρουση.
«Είμαστε συγκλονισμένοι σαν εργαζόμενοι. Πρώτα πρέπει να απελευθερώσουμε το δίκτυο και μετά θα δούμε τι πρέπει να κάνουμε γιατί είναι κάτι που δεν μπορούμε να μην κάνουμε κάτι. Με τέτοια ταχύτητα σε τροχιά, αν δεν το ζήσεις δεν μπορείς να καταλάβεις τον τρόμο και τον πανικό», κατέληξε ο κ. Ρεβύθης.