Θετικός στον κορονοϊό βρέθηκε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής ο οποίος υποβλήθηκε σε rapid test στη Βουλή και θα υποβληθεί σε μοριακό τεστ.
Ο Κώστας Καραμανλής ενημέρωσε τον πρόεδρο της Βουλής ενώ μετά από αυτή την εξέλιξη διακόπηκε η συζήτηση του νομοσχεδίου για τα διπλώματα οδήγησης ώστε να απολυμανθεί η αίθουσα της Ολομέλειας.
Ο κ.Καραμανλής ήταν από χθες αδιάθετος και είχε κάνει rapidtest όμως είχε βγει αρνητικό. Η αδιαθεσία συνεχίστηκε και σήμερα και υποβλήθηκε σε δεύτερο rapid test το οποίο αυτή τη φορά βρέθηκε θετικό.
Η πρώτη ανάρτηση στο facebook
Ο Κώστας Καραμανλής στην πρώτη ανάρτησή του στο facebook αναφέρει τα εξής: Πάντα προτιμούσα πρώτα να μου λένε τα άσχημα νέα και μετά τα θετικά… Το κακό λοιπόν είναι ότι είμαι θετικός στον κορωνοιό, το καλό όμως είναι ότι χάρις στον εμβολιασμό μου πιστεύω πως όλα θα πάνε καλά και θα περάσω αυτή την περιπέτεια χωρίς μεγάλη ταλαιπωρία.
Η συζήτηση στη Βουλή
Νωρίτερα με έντονο τρόπο απέκρουσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, κατά τη συζήτηση του σχεδίου νόμου για την οδική ασφάλεια, τις αναφορές του εισηγητή του ΣΥΡΙΖΑ Χρήστου Γιαννούλη ότι η ΝΔ ακολουθούσε «πολιτική τυμβωρυχίας για να ανέλθει στην εξουσία» λέγοντας πως «έχουμε συνηθίσει τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ να χρησιμοποιούν αυτές τις τακτικές, ένα φαιδρό και ανερμάτιστο πολιτικό λόγο, έναν λόγο που δεν έχει αρχή, μέση και τέλος» σημειώνοντας ότι η ΝΔ ανήλθε στην εξουσία γιατί ο ελληνικός λαός την επέλεξε.
Σχολίασε τις παρατηρήσεις του κ. Γιαννούλη για την κατάσταση των σιδηροδρόμων, λέγοντας πως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ιδιωτικοποιήθηκε επί ΣΥΡΙΖΑ με αντίτιμο τα 45 εκατ. ευρώ, για αυτό θα πρέπει να είναι πιο προσεκτικός όταν μιλάει «για ξεπούλημα και προδοσία» σημειώνοντας ότι το ποσό αυτό «είναι επί της ουσίας το ποσό που δίνουμε για χρόνο υπηρεσιών για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές ως επιδότηση».
Αναφερόμενος στο νομοσχέδιο, τόνισε ότι ο νόμος του ΣΥΡΙΖΑ για τα διπλώματα οδήγησης «ήταν τόσο καλός που ποτέ δεν εφαρμόστηκε και έθεσε σε ομηρία 150.000 υποψήφιους οδηγούς που δεν μπορούσαν να δώσουν εξετάσεις και να πάρουν δίπλωμα οδήγησης».
Πρόσθεσε δε, ότι με τις προωθούμενες νομοθετικές ρυθμίσεις διασφαλίζεται η αξιοκρατία και η αξιοπιστία στις εξετάσεις. Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ανέλυσε τους βασικούς άξονες του νομοσχεδίου που προάγουν το αδιάβλητο των εξετάσεων, όπως είναι οι κάμερες κατά την διάρκεια των εξετάσεων, η διεύρυνση του σώματος των εξεταστών και οι επόπτες.
Όσον αφορά τις κάμερες, ο κ. Καραμανλής σημείωσε ότι οι κάμερες θα τοποθετηθούν μέσα στο όχημα κατά την διάρκεια της εξέτασης, έχοντας όμως διασφαλιστεί η συγκατάθεση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα. «Διότι σε αντίθεση με το παρελθόν, σε αυτό το νομοσχέδιο η συγκεκριμένη πρόβλεψη είναι πολύ καλά μελετημένη, πολύ προσεκτικά διατυπωμένη και -κυρίως- σέβεται απολύτως τα προσωπικά δεδομένα» τόνισε. Επιπλέον, οι κάμερες θα ανήκουν στο υπουργείο, θα εγκαθίστανται στο όχημα ειδικά και μόνο για τις εξετάσεις και το υλικό θα αποθηκεύεται και θα διατηρείται για ρεαλιστικό, νόμιμο χρονικό διάστημα.
Σε αυτό το χρόνο, το υλικό μπορεί να εξεταστεί είτε δειγματοληπτικά είτε αν γίνει κάποια καταγγελία. Μάλιστα, αν ο νέος οδηγός προκαλέσει ατύχημα, τότε αυτομάτως το καταγεγραμμένο οπτικοακουστικό υλικό θα εξεταστεί για να διαπιστωθεί αν έχει υπάρξει παρατυπία κατά την εξέταση του, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Στο νομοσχέδιο προβλέπονταν ότι ο εκπαιδευτής θα βρίσκονταν στο πίσω κάθισμα του οχήματος, ώστε να μην μπορεί να παρέμβει υπέρ του εξεταζόμενου. Ωστόσο, ο κ. Καραμανλής ακούγοντας τις ενστάσεις των φορέων κατά την συνεδρίαση των κοινοβουλευτικών επιτροπών κατέθεσε νομοτεχνική βελτίωση, με την οποία επιτρέπεται ο εκπαιδευτής να βρίσκεται στο μπροστινό κάθισμα του οχήματος, τονίζοντας όμως πως θα προβλεφθούν ιδιαιτέρως αυστηρές ποινές σε περίπτωση που διαπιστωθεί ακόμα και η παραμικρή προσπάθεια επέμβασης του εκπαιδευτή στη διαδικασία εξέτασης.