Δήμος Αχαρνών: Ανακοινώθηκαν οι νέες θέσεις των αντιδημάρχων και οι αρμοδιότητες

Ο Δήμαρχος Αχαρνών

Έχοντας υπόψη :

1. Τις διατάξεις των άρθρων 58 και 59 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης» (ΦΕΚ 87 τεύχος Α΄), όπως αντικαταστάθηκε από το αρθρ. 68 του Ν. 4555/2018 Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι (ΦΕΚ 133 τεύχος Α΄) καθώς και από το αρθρ. 5 του Ν. 4623/2019 (ΦΕΚ 134 τεύχος Α’) αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων, τη θητεία και την αναπλήρωση του Δημάρχου.
2. Τις διατάξεις του αρθρ. 2 του Ν. 3852/2010 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
3. Τις διατάξεις του άρθρου 88 του Ν.3463/2006 σύμφωνα με τις οποίες ο Δήμαρχος μπορεί, με την απόφασή του, να αναθέτει την υπογραφή ορισμένων εγγράφων και πιστοποιητικών, σε Δημοτικό σύμβουλο ή στον Πρόεδρο του Συμβουλίου Δημοτικού Διαμερίσματος ή στον Πρόεδρο του Τοπικού Συμβουλίου ή στον Πάρεδρο ή σε Προϊστάμενο δημοτικής υπηρεσίας ή σε άλλο μόνιμο υπάλληλο του Δήμου.
4. Την υπ΄ αριθμ. 28549/16-04-2019 (ΦΕΚ 1327/17-4-2019 τεύχος β’) απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών «Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας με τον Ν. 3852/2010», όπως ισχύει.
5. Το γεγονός ότι ο Δήμος Αχαρνών εμπίπτει στις διατάξεις του άρθρου 59 παρ. 2 του Ν. 3852/2010 και επομένως μπορούν να ορισθούν οκτώ (8) Αντιδήμαρχοι.
6. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής του 2011, ΦΕΚ 3465/2012 τεύχος Β’, για το Δήμο Αχαρνών, σύμφωνα με οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους εκατόν έξι εννιακόσιους σαράντα τρεις χιλιάδες (106.943) κατοίκους.
7. Τις διατάξεις του αρθρ. 92 του Ν. 3852/2010, όπως τροποποιήθηκε από το αρθρ. 33 του Ν. 4483/2017 (ΦΕΚ 107 τεύχος Α’ ) και της παρ.3 ε’ άρθρου 3 του Ν. 4051 /2012 (ΦΕΚ 40 τεύχος Α’) αναφορικά με την αντιμισθία.
8. Την αριθ. 82/59633/20-08-2019 (ΑΔΑ:ΨΨ3Ψ465ΧΘ7-5ΑΜ) εγκύκλιο του ΥΠΕΣ, ορισμός Αντιδημάρχων.
9. Την αριθ. 48/22119/07-04-2020 (ΑΔΑ: 9ΚΒΖ46ΜΤΛ6-ΕΞΦ) εγκύκλιο του ΥΠΕΣ, που αναφέρει ότι μπορούν να οριστούν τρείς (3) άμισθοι Αντιδήμαρχοι.

10. Το αρ. πρωτ. 36557/16-09-2020 Πράξη Επικύρωσης Πρακτικού Σύμπραξης των Δημοτικών Παρατάξεων «ΑΧΑΡΝΕΣ- ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΔΗΜΟΣ» και «Δ.Ε.Κ.Α.- ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ» του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αχαρνών.
11. Το γεγονός ότι ο Δήμος Αχαρνών έχει δύο (2) Δημοτικές Ενότητες.
12. Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου (ΦΕΚ 1485/τ.Β΄/19-06-2013), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει σύμφωνα με το ΦΕΚ 689/τ.Β΄/28-02-2019.
13. Τις υπηρεσιακές ανάγκες του Δήμου.

Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ε Ι

Α. Ορίζει τους κατωτέρω Δημοτικούς Συμβούλους ως Αντιδημάρχους του Δήμου Αχαρνών, με θητεία από 03/09/2021 μέχρι 02/09/2022, εντός της τρέχουσας Δημοτικής περιόδου καθώς και την ανάθεση υπογραφών και τους μεταβιβάζει αρμοδιότητες για την εποπτεία, οργάνωση και συντονισμό των κάτωθι Διευθύνσεων:

Α. ΚΑΤΑ ΤΟΠΟ

1. Τον κ. Βρεττό Μιχαήλ του Παναγιώτη κατά τόπον Αντιδήμαρχο για τη ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΧΑΡΝΩΝ και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη Δημοτική Ενότητα Αχαρνών.
Τη συνεργασία με τον Πρόεδρο του Συμβουλίου της Κοινότητας Αχαρνών και τους εκπροσώπους για την επίλυση των προβλημάτων της.
Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.
Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας.

2. Τον κ. Κωφό Δημήτριο του Γρηγορίου κατά τόπον Αντιδήμαρχο για τη ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΩΝ και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών, που είναι εγκατεστημένες στη Δημοτική Ενότητα Θρακομακεδόνων.
Τη συνεργασία με τον Πρόεδρο του Συμβουλίου της Κοινότητας Θρακομακεδόνων και τους εκπροσώπους για την επίλυση των προβλημάτων τους.
Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.
Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας.

Β. ΚΑΘ’ ΥΛΗΝ

1. Τον κ. Αναγνωστόπουλο Παναγιώτη του Σπυρίδωνα καθ΄ ύλην ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ & ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

Υποστηρίζει επιχειρησιακά τον Δήμαρχο για την παρακολούθηση, την αξιολόγηση και τον συντονισμό του δημοτικού έργου, σε όλους τους τομείς πολιτικής, ώστε να διασφαλίζεται η συνεκτικότητα και η αποτελεσματική εφαρμογή του.

Προτείνει στην Εκτελεστική Επιτροπή σε συνεργασία με τους αρμόδιους Αντιδημάρχους το Τεχνικό Πρόγραμμα και το Πρόγραμμα Δράσης του Δήμου.

Παρέχει οδηγίες, δίνει κατευθύνσεις και γενικότερα, συντονίζει τις υπηρεσίες του ∆ήµου κατά την άσκηση του έργου τους.

Παρακολουθεί τις δραστηριότητες των Νομικών Προσώπων του Δήµου και συνεργάζεται µε τις διοικήσεις τους, ώστε να εξασφαλίζεται η εναρμόνιση των αποτελεσμάτων της δραστηριοποίησής τους με τους στόχους του ∆ήµου.

Προτείνει στον Δήμαρχο τη συγκρότηση ομάδων έργου από υπαλλήλους του δήμου, υπαλλήλους του δημόσιου τομέα ή ιδιώτες για τη μελέτη και επεξεργασία θεμάτων του δήμου, καθορίζοντας τον τρόπο οργάνωσης και λειτουργίας τους.

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΟΜΗΣΗΣ & ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ

Τμήμα Έκδοσης Αδειών Δόμησης
Τμήμα Πολεοδομικών Εφαρμογών
Τμήμα Αυθαίρετης Δόμησης & Επικίνδυνων – Ετοιμόρροπων Κατασκευών.

Αποφασίζει την Ανάθεση Υπογραφής με εντολή του στον κ. Αναγνωστόπουλο Παναγιώτη του Σπυρίδωνα καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Συντονισμού Δημοτικού Έργου & Πολεοδομίας των αποφάσεων και των πάσης φύσεως εγγράφων που άπτονται των αρμοδιοτήτων του και που θα εκδίδονται από τις αρμόδιες Διευθύνσεις, εκτός της έγκρισης των αιτήσεων χορήγησης αδειών του προσωπικού, των βεβαιώσεων της υπερωριακής απασχόλησης, των προσκλήσεων και των συμβάσεων σε αναδόχους.

Επίσης, του αναθέτει τη σύσταση ομάδων έργου σε υπηρεσίες που άπτονται των αρμοδιοτήτων του, από υπαλλήλους του Δήμου, για την καλύτερη οργάνωση και λειτουργία των υπηρεσιών του.

2. Τον κ. Αραμπαντζή Ευάγγελο του Κωνσταντίνου καθ΄ ύλην ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ, ΤΟΠΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ και ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΟΙΜΗΤΗΡΙΟΥ και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

Δ/ΝΣΗ ΚΕΠ

Τμήμα Εσωτερικής Ανταπόκρισης
Τμήμα Κεντρικό ΚΕΠ Αχαρνών
Τμήμα ΚΕΠ Αγίου Διονυσίου
Τμήμα ΚΕΠ Θρακομακεδόνων
Τμήμα ΚΕΠ Κόκκινου Μύλου
Τμήμα ΚΕΠ Αγίας Άννας
Τμήμα ΚΕΠ Ολυμπιακού Χωριού

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΠΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

Τμήμα Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων
Τμήμα Αγροτικής Παραγωγής και Τουριστικής Ανάπτυξης
Τμήμα Απασχόλησης και Επιχειρηματικότητας

ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΟΙΜΗΤΗΡΙΩΝ

Αποφασίζει την Ανάθεση Υπογραφής με εντολή του στον κ. Αραμπαντζή Ευάγγελο του Κωνσταντίνου καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Εξυπηρέτησης του Πολίτη, Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης & Επιχειρηματικότητας και Δημοτικού Κοιμητηρίου, των αποφάσεων και των πάσης φύσεως εγγράφων που άπτονται των αρμοδιοτήτων του και που θα εκδίδονται από τις αρμόδιες Διευθύνσεις, εκτός των εξής:

της έγκρισης των αιτήσεων χορήγησης αδειών του προσωπικού, των βεβαιώσεων της υπερωριακής απασχόλησης,
των προσκλήσεων και των συμβάσεων σε αναδόχους.
των εγγράφων που αφορούν στις παρατάσεις εκταφής καθώς και των παραχωρήσεων οικογενειακών τάφων

3. Τον κ. Βρεττό Μιχαήλ του Παναγιώτη καθ΄ ύλην ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ & ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

Δ/ΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Τμήμα Προϋπολογισμού, Απολογισμού & Οικονομικής Πληροφόρησης
Τμήμα Εξόδων
Τμήμα Λογιστικής Παρακολούθησης & Γενικής Λογιστικής
Τμήμα Εσόδων
Τμήμα Δημοτικής Περιουσίας, Κτηματολογίου & Απαλλοτριώσεων
Τμήμα Ταμειακής Υπηρεσίας
Τμήμα Προμηθειών
Τμήμα Διαχείρισης και Ελέγχου Υλικού – Αποθήκης

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ

Τμήμα Επιχειρησιακού Σχεδιασμού
Τμήμα Αστυνόμευσης

Αποφασίζει την Ανάθεση Υπογραφής με εντολή του στον κ. Βρεττό Μιχαήλ του Παναγιώτη καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο Οικονομικών, Πολιτικού Σχεδιασμού & Δημοτικής Αστυνομίας, των αποφάσεων και των πάσης φύσεως εγγράφων που άπτονται των αρμοδιοτήτων του και που θα εκδίδονται από τις αρμόδιες Διευθύνσεις, εκτός της έγκρισης των αιτήσεων χορήγησης αδειών του προσωπικού, των βεβαιώσεων της υπερωριακής απασχόλησης, των προσκλήσεων και των συμβάσεων σε αναδόχους.

4. Τον κ. Δαμάσκο Νικόλαο του Δημητρίου καθ΄ ύλην ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Τμήμα Επίβλεψης Έργων
Τμήμα Ηλεκτρομηχανολογικό
Τμήμα Σχεδιασμού και Ωρίμανσης Δράσεων
Τμήμα Σύνταξης Μελετών & Τευχών Δημοπράτησης
Τμήμα Επίβλεψης Μελετών
Τμήμα Κυκλοφοριακής Υποδομής

Αποφασίζει την Ανάθεση Υπογραφής με εντολή του στον κ. Δαμάσκο Νικόλαο του Δημητρίου καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών, των αποφάσεων και των πάσης φύσεως εγγράφων που άπτονται των αρμοδιοτήτων του και που θα εκδίδονται από τις αρμόδιες Διευθύνσεις, εκτός της έγκρισης των αιτήσεων χορήγησης αδειών του προσωπικού, των βεβαιώσεων της υπερωριακής απασχόλησης, των προσκλήσεων και των συμβάσεων σε αναδόχους.

5. Την κ. Κατσανδρή Χρηστίνα του Ιωάννη καθ΄ ύλην ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ , ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ & ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες: Δ/ΝΣΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ & ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ

Τμήμα Παιδείας και Διά Βίου Μάθησης
Τμήμα Πολιτισμού Αθλητισμού και Νέας Γενιάς
Τμήμα Αρχαιολογίας και Ιστορικής Έρευνας
Τμήμα Πολιτιστικής Εκπαίδευσης
Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Σχολικών Επιτροπών και Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας (ΔΕΠ)

Αποφασίζει την Ανάθεση Υπογραφής με εντολή του στην κ. Κατσανδρή Χρηστίνα του Ιωάννη καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο Παιδείας, των αποφάσεων και των πάσης φύσεως εγγράφων που άπτονται των αρμοδιοτήτων του και που θα εκδίδονται από τις αρμόδιες Διευθύνσεις, εκτός της έγκρισης των αιτήσεων χορήγησης αδειών του προσωπικού, των βεβαιώσεων της υπερωριακής απασχόλησης, των προσκλήσεων και των συμβάσεων σε αναδόχους.

6. Τον κ. Κόνταρη Χρύσανθο του Ευαγγέλου καθ΄ ύλην ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ως Υπεύθυνο της Διαχείρισης των Εθνικών και Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων τα πάσης φύσεως έγγραφα που άπτονται των αρμοδιοτήτων του και αφορούν την αρμόδια διεύθυνση, συμπεριλαμβανομένων των αιτημάτων χρηματοδότησης έργων προς όλα τα εθνικά και ευρωπαϊκά αναπτυξιακά προγράμματα ή ταμεία & των εγγράφων που αφορούν τις σχετικές διαδικασίες και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

Δ/ΝΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ, ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Τμήμα Προγραμματισμού, Ανάπτυξης, Αποτελεσματικότητας, Ποιότητας & Οργάνωσης
Τμήμα Εξεύρεσης και Διαχείρισης Εθνικών & Ευρωπαϊκών Πόρων, Διεθνών Σχέσεων
Τμήμα Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών
Τμήμα Εποπτείας Νομικών Προσώπων
Τμήμα Ανάπτυξης Αξιοποίησης & Εκπαίδευσης Ανθρώπινου Δυναμικού

Αποφασίζει την Ανάθεση Υπογραφής με εντολή του στον κ. Κόνταρη Χρύσανθο του Ευαγγέλου καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο Αναπτυξιακού Προγραμματισμού, των αποφάσεων και των πάσης φύσεως εγγράφων που άπτονται των αρμοδιοτήτων του και που θα εκδίδονται από τις αρμόδιες Διευθύνσεις, εκτός της έγκρισης των αιτήσεων χορήγησης αδειών του προσωπικού, των βεβαιώσεων της υπερωριακής απασχόλησης, των προσκλήσεων και των συμβάσεων σε αναδόχους.

7. Τον κ. Κωφό Δημήτριο του Γρηγορίου καθ΄ ύλην ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ & ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες: Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ & ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ

Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης & Ληξιαρχείου
Τμήμα Διοικητικής Μέριμνας , Διεκπεραίωσης & Αρχείου
Τμήμα Μητρώων & Διαδικασιών Προσωπικού
Τμήμα Μισθοδοσίας και Ασφάλισης Προσωπικού
Τμήμα Διοικητικών Θεμάτων & Εξυπηρέτησης του Πολίτη Δημοτικής Ενότητας Θρακομακεδόνων
Τμήμα Υποστήριξης Διοικητικών & Κοινωνικών Υπηρεσιών

Αποφασίζει την Ανάθεση Υπογραφής με εντολή του στον κ. Κωφό Δημήτριο του Γρηγορίου καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο Διοικητικών Υπηρεσιών, των αποφάσεων και των πάσης φύσεως εγγράφων που άπτονται των αρμοδιοτήτων του και που θα εκδίδονται από τις αρμόδιες Διευθύνσεις, εκτός τω εξής:

Των αποφάσεων περί διορισμού, πρόσληψης, τοποθέτησης, μονιμοποίησης, μετακίνησης,
προαγωγής, μετάταξης των υπαλλήλων του Δήμου καθώς και την υπογραφή των συμβάσεων του
προσωπικού ορισμένου χρόνου.Των αποφάσεων χορήγησης αδειών με ή χωρίς αποδοχές, περικοπής αποδοχών καθώς και μετακίνηση εκτός έδρας στο εσωτερικό και εξωτερικό των υπαλλήλων του Δήμου. Την έγκριση των αιτήσεων χορήγησης αδειών του προσωπικού καθώς και τις βεβαιώσεις της υπηρεσιακής απασχόλησης.Των προσκλήσεων και συμβάσεων σε αναδόχους.

8. Τον κ. Ξαγοράρη Νικόλαο του Λουκά καθ’ ύλην ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΚΑΙ ΑΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΟΥ
Τμήμα Περιβάλλοντος
Τμήμα Συντήρησης Πρασίνου Βορείου Τομέα
Τμήμα Συντήρησης Πρασίνου Κεντρικού και Νότιου Τομέα
Τμήμα Υποστήριξης Τεχνικών Υπηρεσιών και Υπηρεσιών Περιβάλλοντος

Αποφασίζει την Ανάθεση Υπογραφής με εντολή του στον κ. Ξαγοράρη Νικόλαο του Λουκά καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο Περιβάλλοντος Πρασίνου και Αστικής Ανάπτυξης, των αποφάσεων και των πάσης φύσεως εγγράφων που άπτονται των αρμοδιοτήτων του και που θα εκδίδονται από τις αρμόδιες Διευθύνσεις, εκτός της έγκρισης των αιτήσεων χορήγησης αδειών του προσωπικού, των βεβαιώσεων της υπερωριακής απασχόλησης, των προσκλήσεων και των συμβάσεων σε αναδόχους.

9. Τον κ. Πετάκο Γεώργιο του Δημητρίου καθ΄ ύλην ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ,ΠΡΟΝΟΙΑΣ, ΙΣΟΤΗΤΑΣ & ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

Τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής
Τμήμα Εφαρμογής Προγραμμάτων Κοινωνικής Προστασίας
Τμήμα Προστασίας και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας

Αποφασίζει την Ανάθεση Υπογραφής με εντολή του στον κ. Πετάκο Γεώργιο του Δημητρίου καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Πολιτικής, Πρόνοιας, Ισότητας & Δημόσιας Υγείας, των αποφάσεων και των πάσης φύσεως εγγράφων που άπτονται των αρμοδιοτήτων του και που θα εκδίδονται από τις αρμόδιες Διευθύνσεις, εκτός της έγκρισης των αιτήσεων χορήγησης αδειών του, των βεβαιώσεων της υπερωριακής απασχόλησης, των προσκλήσεων και των
συμβάσεων σε αναδόχους.

10. Τον κ. Σιδηρόπουλο Γεώργιο του Κων/νου καθ΄ ύλην ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΕΡΓΩΝ ΑΥΤΕΠΙΣΤΑΣΙΑΣ & ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

την ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ τα τμήματα:

Τμήμα Συντήρησης Έργων & Κατασκευής Έργων με Αυτεπιστασία
Τμήμα Εξωτερικών Συνεργείων Ηλεκτρομηχανολογικών Εγκαταστάσεων

ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΡΙΣΕΩΝ

Αρμόδιος Αντιδήμαρχος-Συντονιστής στα παρακάτω:

Αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών και άμεσης/βραχείας Διαχείρισης των συνεπειών από την
εκδήλωση Πλημμυρικών φαινομένων.

Αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών και άμεσης/βραχείας Διαχείρισης των συνεπειών από την
εκδήλωση Σεισμών.

Αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών από την εκδήλωση Χιονοπτώσεων και Παγετού.

Αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών και άμεσης/βραχείας Διαχείρισης των συνεπειών από την
εκδήλωση Δασικών Πυρκαγιών.

Αποφασίζει την Ανάθεση Υπογραφής με εντολή του στον κ. Σιδηρόπουλο Γεώργιο τουΚων/νου καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο Έργων Αυτεπιστασίας, Πολιτικής Προστασίας, των αποφάσεων και των πάσης φύσεως εγγράφων που άπτονται των αρμοδιοτήτων του και που θα εκδίδονται από τις αρμόδιες Διευθύνσεις, εκτός της έγκρισης των αιτήσεων χορήγησης αδειών του προσωπικού, των βεβαιώσεων της υπερωριακής απασχόλησης, των προσκλήσεων και των συμβάσεων σε αναδόχους.

11. Τον κ. Τοπαλίδη Ευστάθιο του Γεωργίου καθ΄ ύλην ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ, ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ & ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ

Τμήμα Σχεδιασμού, Εποπτείας, Καθαριότητας και Αποκομιδής Απορριμμάτων Βορείου Τομέα
Τμήμα Σχεδιασμού, Εποπτείας, Καθαριότητας και Αποκομιδής Απορριμμάτων Κεντρικού και Νοτίου Τομέα
Τμήμα Σχεδιασμού, Εποπτείας, Καθαριότητας και Αποκομιδής Ανακυκλώσιμων Υλικών
Τμήμα Καθαρισμού Κοινοχρήστων Χώρων και Ειδικών Συνεργείων

ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ – ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΣΤΟΛΟΥ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ

Στελέχωση του στόλου των οχημάτων (ΟΔΗΓΟΙ)

Αποφασίζει την Ανάθεση Υπογραφής με εντολή του στον κ. Τοπαλίδη Ευστάθιο του Γεωργίου καθ΄ύλην Αντιδήμαρχο Καθαριότητας, Ανακύκλωσης & Διαχείρισης Απορριμμάτων, των αποφάσεων και των πάσης φύσεως εγγράφων που άπτονται των αρμοδιοτήτων του και που θα εκδίδονται από τις αρμόδιες Διευθύνσεις, εκτός της έγκρισης των αιτήσεων χορήγησης αδειών του προσωπικού, των βεβαιώσεων της υπερωριακής απασχόλησης, των προσκλήσεων και των συμβάσεων σε αναδόχους.

Α) Οι ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν ή να είναι μέλη του Προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου.

Β) Η ανάκληση του Αντιδημάρχου είναι δυνατή μετά την πάροδο έξι (6) μηνών από τον ορισμό του, με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του Δημάρχου, για λόγους που ανάγονται στην άσκηση των καθηκόντων του.

Γ) Τις αρμοδιότητες των Αντιδημάρχων που απουσιάζουν ή κωλύονται ασκεί ο Δήμαρχος.

Δ) Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ.
Σιδηρόπουλος Γεώργιος του Κων/νου που αναπληρώνει το Δήμαρχο

Ε) Η τέλεση των πολιτικών γάμων θα γίνεται από τους Αντιδημάρχους κ.κ. Βρεττό Μιχαήλ του Παναγιώτη, Αραμπαντζή Ευάγγελο του Κωνσταντίνου και Κωφό Δημήτριο του Γρηγορίου.

ΣΤ) Οι Αντιδήμαρχοι κ.κ. Αναγνωστόπουλος Παναγιώτης, Κόνταρης Χρύσανθος και Ξαγοράρης
Νικόλαος θα είναι άμισθοι σύμφωνα με την 48/22119/07-04-2020 εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών.

Recommended For You

About the Author: efoni