Το ελληνικό υπεραυτοκίνητο Chaos «σπάει» τις επιδόσεις και στοιχίζει 12,5 εκατομμύρια ευρώ

Πραγματοποιήθηκε η επίσημη αποκάλυψη του Chaos από την ελληνική εταιρία Spyros Panopoulos Automotive. Πρόκειται για το πρώτο υπεραυτοκίνητο της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας που θα χρησιμοποιεί έναν V10 κινητήρα βενζίνης 4.000 κ.εκ. με δύο turbo, ο οποίος θα λειτουργεί ως τις 11.000 σ.α.λ. στη βασική έκδοση Earth Version και ως τις 12.200 σ.α.λ. στην κορυφαία Zero Gravity. Η πρώτη έκδοση θα αποδίδει 2.049 ίππους και η δεύτερη 3.064 ίππους.

Το μπροστινό μέρος έχει στοιχεία από την Formula 1. To Chaos έχει φτιαχτεί εξ’ ολοκλήρου στην χώρα μας και ένα μεγάλο μέρος του οχήματος είναι φτιαγμένο σε 3d εκτυπωτή. Οι διαστάσεις του θα είναι 5.053 x 2.068 x 1.121μ και το μεταξόνιο φτάνει τα 2.854 μ. Το βάρος θα είναι 1.388 κιλά στη βασική έκδοση και 1.272 κιλά στη Zero Gravity. H τελική ταχύτητα θα ξεπερνά και στις δύο περιπτώσεις τα 500 χλμ/ώρα. Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας η έκδοση Earth Version από την στάση μέχρι τα πρώτα 100χλμ/ώρα χρειάζεται 1,9 δευτερόλεπτα, ενώ στην έκδοση Zero Gravity η επιτάχυνση έρχεται σε μόλις 1,55 δευτερόλεπτα.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν το μοναδικής αισθητικής τιμόνι που θυμίζει ταινία επιστημονικής φαντασίας. Εσωτερικά μπορούν να φιλοξενηθούν δύο επιβάτες, ενώ αίσθηση προκαλούν τα καθίσματα τύπου μπάκετ που προσαρμόζονται ανάλογα με τις ανάγκες των οδηγών.

Η πρώτη έκδοση θα κοστίζει 5,5 εκατομμύρια ευρώ, ενώ δεύτερη που είναι και η πιο δυνατή στοιχίζει 12,5 εκατομμύρια ευρώ. Το εργοστάσιο όπου κατασκευάζεται το υπεραυτοκίνητο είναι 38.000τ.μ σε έκταση 108 στρεμμάτων.

Σπύρος Πανόπουλος: Ποιος είναι ο δημιουργός του ελληνικού supercar

Το όνομα Σπύρος Πανόπουλος έσκασε σαν κομήτης στα πράγματα της αυτοκίνησης στην Ελλάδα, όταν άρχισαν να γίνονται γνωστές οι πρώτες λεπτομέρειες για το Chaos, το σούπερ υπεραυτοκίνητο που ετοιμάζει και του οποίου οι πρώτες ψηφιακές εικόνες δημοσιεύτηκαν την 1η Νοεμβρίου. Ποιος είναι όμως ο άνθρωπος πίσω από αυτό το σχέδιο;

 

Ο Σπύρος Πανόπουλος γεννήθηκε στις 9 Οκτωβρίου 1978 στην Αθήνα. Από πολύ μικρή ηλικία, του άρεσε η τεχνολογία και η ταχύτητα του αυτοκινήτου. Το πεδίο σπουδών του ήταν ο προγραμματισμός υπολογιστών και η ανάπτυξη εφαρμοσμένων λύσεων λογισμικού και υλισμικού.

Κάτοχος Παγκοσμίου Ρεκόρ

Το 1997 ίδρυσε την εταιρεία του με έδρα την Ελλάδα. Η κύρια δραστηριότητά του ήταν ο προγραμματισμός και η χαρτογράφηση των αυτοκινήτων παραγωγής για αύξηση ισχύος. Το 1998 απέκτησε το πρώτο του δυναμόμετρο αυτοκινήτου, το οποίο βοήθησε στην ανάπτυξη εφαρμογών λογισμικού και υλικού. Πολύ σύντομα μπήκε στη σκηνή του ράλι και στους ανταγωνιστές στους αγώνες αναρρίχησης, ταχύτητας και dragster καθώς και μοτοσικλέτας.

 

Μέχρι το 2005 είχε τη δική του μονάδα σχεδιασμού και παραγωγής με υψηλής απόδοσης εξαρτήματα τεχνολογίας αιχμής για κινητήρες εσωτερικής καύσης, εφαρμόζοντας μεταλλουργία και μηχανική υλικών στην έρευνα και την ανάπτυξή του.

Είναι επίσης οδηγός αγωνιστικού αυτοκινήτου, που κατέχει το παγκόσμιο ρεκόρ επιτάχυνσης με ένα τετρακύλινδρο αυτοκίνητο με τετρακίνηση, ένα Mitsubishi Evo 9, με 7,7 δευτερόλεπτα και ταχύτητα εξόδου 308 km / h, στα 402 μέτρα. Το αυτοκίνητο έχει αναπτυχθεί από τον ίδιο.

Συνεισφορά στον στρατιωτικό τομέα

Έχει συνεισφέρει την τεχνογνωσία του και στον στρατιωτικό τομέα, όπου ασχολήθηκε με την έρευνα και την ανάπτυξη καινοτόμων, πιο ανθεκτικών και υψηλότερης απόδοσης μη επανδρωμένων αεροσκαφών.

Έχοντας αναπτύξει ανταλλακτικά και τεχνολογίες για τα περισσότερα αυτοκίνητα παραγωγής, σπορ αυτοκίνητα και υπεραυτοκίνητα, το 2019 αποφάσισε να κατασκευάσει το δικό του αποκλειστικά σχεδιασμένο και κατασκευασμένο αυτοκίνητο, το Chaos.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Recommended For You

About the Author: efoni