Συνάντηση για το φλέγον ζήτημα της επέκτασης της Λεωφόρου Κύμης έως τον κόμβο Καλυφτάκη, είχαν με τον αρμόδιο Υφυπουργό Υποδομών οι Δήμαρχοι των περιοχών από τους οποίους θα περνάει ο οδικός άξονας.
Οι Δήμαρχοι Αμαρουσίου, Ηρακλείου Αττικής, Λυκόβρυσης-Πεύκης αλλά και ο Αντιδήμαρχος Υποδομών και Μελετών της Κηφισιάς, έθεσαν στον Νίκο Ταχιάο ζητήματα τόσο κυκλοφοριακά όσο και περιβαλλοντικά. Ο Δήμαρχος Αμαρουσίου, Θεόδωρος Αμπατζόγλου, ζήτησε η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης να συνδεθεί και με την οδό Πλαπούτα – Βύρωνος και όχι μόνο με τον κόμβο της Αττικής Οδού, προκειμένου να συμβάλλει στην κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση της των όμορων Δήμων.
Από την πλευρά του ο Δήμαρχος Ηρακλείου Αττικής, Νίκος Μπάμπαλος, επανέλαβε την ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου της πόλης η διάνοιξη της Κύμης να γίνει με σκεπαστό όλο το κομμάτι της νέας διαδρομής, ώστε να αποφευχθεί η διχοτόμηση της πόλης και αντί ορύγματος να δημιουργηθεί επιφάνεια ελεύθερων χώρων πρασίνου και αθλητικών υποδομών.
Ο Υφυπουργός Υποδομών Νίκος Ταχιάος σημείωσε πως θα τεθούν υπόψη των μελετητών τα αιτήματα των Δήμων προκειμένου το έργο γίνει επ’ ωφελεία των δημοτών τους. Σύμφωνα με πληροφορίες δεν έδωσε ένα συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα, καθώς τα χρήματα για την κατασκευή του έργου δεν είναι εξασφαλισμένα.
Τα χαρακτηριστικά της επέκτασης της Λεωφόρου Κύμης
Σύμφωνα με το σχεδιασμό, ο οδικός άξονας είναι μήκους περίπου 3,5 χιλιομέτρων. Θα ξεκινάει από τον ομώνυμο κόμβο της Αττικής Οδού και θα καταλήγει στον κόμβο Καλυφτάκη στην Κάτω Κηφισιά. Δεν θα περιλαμβάνει επιπλέον διόδια για τα οχήματα που έχουν ήδη εισέλθει στην Αττική Οδό.
Στο έργο περιλαμβάνεται μία σήραγγα υπόγειας εξόρυξης μήκους 1.260 μέτρων και άλλη μία 1.160 μέτρων, με ανοικτή εκσκαφή τύπου Cut & Cover, αλλά και ένα ανοικτό κομμάτι.
Η σύνδεση της Λεωφόρου Κύμης με την Εθνική Οδό εκτιμάται ότι θα εξυπηρετεί μία μέση ημερήσια κυκλοφορία 30.000 οχημάτων.