Νέος Γενικός Γραμματέας του ΣΠΑΥ ο Αντιδήμαρχος Παπάγου – Χολαργού Βασίλης Σιαμάνης

Ο Δήμος Παπάγου – Χολαργού εκφράζει τα θερμά του συγχαρητήρια στον Αντιδήμαρχο Βασίλη Σιαμάνη για την εκλογή του στη θέση του Γενικού Γραμματέα του Συνδέσμου Προστασίας και Ανάπτυξης Υμηττού (ΣΠΑΥ).

Η επανεκλογή του αποτελεί αναγνώριση της προσφοράς και της διαρκούς δέσμευσής του στην προστασία και την ανάδειξη του Υμηττού, ενισχύοντας παράλληλα τη δυναμική παρουσία του Δήμου Παπάγου – Χολαργού στον Σύνδεσμο.

Παράλληλα, συγχαίρουμε τον Δήμαρχο Παιανίας, κ. Ισίδωρο Μάδη, για την επανεκλογή του στην προεδρία του ΣΠΑΥ και τον Μίλτο Μπαντή για την εκλογή του στη θέση του Αντιπροέδρου, και ευχόμαστε καλή επιτυχία στο έργο της νέας διοίκησης προς όφελος του Υμηττού και των πολιτών.

Recommended For You