Ο Δήμος Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης συνεχίζει με μεγάλη επιτυχία τη λειτουργία της πλατφόρμας επικοινωνίας, καταγραφής και παρακολούθησης αιτημάτων καθημερινότητας δημοτών και διάδρασης Δήμου – δημότη, «Novoville», παρέχοντας, τόσο στις δημοτικές υπηρεσίες του όσο και στους δημότες, ένα ισχυρό όπλο στην εργαλειοθήκη της αντιμετώπισης των προβλημάτων καθημερινότητας.
Σύμφωνα με τα καταγεγραμμένα στοιχεία της πλατφόρμας Novoville που αφορούν στο διάστημα μεταξύ 1 Ιανουαρίου και 31 Δεκεμβρίου 2020, καταγράφηκαν 15.000 αιτήματα πολιτών προς το Δήμο, από τα οποία έχουν επιλυθεί 14.214, δηλαδή το 95%. Τα υπόλοιπα αιτήματα βρίσκονται σε εξέλιξη και έχουν ήδη δρομολογηθεί από τις αρμόδιες δημοτικές υπηρεσίες, ενώ κανένα αίτημα δεν βρίσκεται σε εκκρεμότητα. Τα πιο συχνά αιτήματα που καταγράφηκαν στο διαχειριστικό σύστημα της πλατφόρμας αφορούν στις κατηγορίες «Φυτά/δέντρα-υπερμεγέθη» και «κλαδιά δέντρων-παρατημένα». Επιπλέον, εστάλησαν 18.400 προσωποποιημένα μηνύματα προς τους δημότες, κάνοντας την επικοινωνία μεταξύ Δήμου και δημοτών άμεση και αμφίδρομη. Συνολικά, από την αρχή της λειτουργίας της πλατφόρμας, έχουν επιλυθεί περισσότερα από 47.000 αιτήματα πολιτών.
Θυμίζουμε πως η πλατφόρμα Novoville προσφέρει στους πολίτες τη δυνατότητα αποστολής αιτημάτων, μέσω δωρεάν εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα, για τη διευθέτηση ζητημάτων που αφορούν στη λειτουργία της πόλης. Ο δημότης ή επισκέπτης του Δήμου έχει τη δυνατότητα να δηλώνει σε πραγματικό χρόνο ζητήματα που συναντά στην καθημερινότητα του, όπως π.χ. θέματα καθαριότητας και σκουπιδιών, εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα, θέματα ηλεκτροφωτισμού κ.α., μέχρι και έκτακτα περιστατικά που απαιτούν την δημοτική συνδρομή. Κάθε πολίτης μπορεί να στείλει άμεσα, χωρίς κόστος και χωρίς να τηλεφωνήσει ή να επισκεφτεί το Δήμο όλα τα αιτήματα που τον αφορούν. Παράλληλα το λογισμικό της εφαρμογής είναι συνδεδεμένο και με την τηλεφωνική γραμμή του δημότη 15888 μέσω της οποία οι κάτοικοι της περιοχής μπορούν να αναφέρουν τα αιτήματα τους με χρέωση μία αστική μονάδα.
Η αποστολή αιτημάτων είναι δυνατή μέσω της δωρεάν εφαρμογής Novoville για smartphones με λογισμικό Apple iOS και Google Android. Γίνεται σε 4 απλά βήματα:
- Επιλογή τοποθεσίας
- Επιλογή κατηγορίας αιτήματος
- Προσθήκη φωτογραφίας
- Αποστολή του αιτήματος στο Δήμο
Στη συνέχεια, το αίτημα παραλαμβάνεται από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου, ενώ ο δημότης λαμβάνει ζωντανή ενημέρωση στο κινητό του τηλέφωνο για την πορεία επίλυσης του αιτήματος μέχρι την οριστική του διευθέτηση.
Οι υπηρεσίες του Δήμου Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης, από την άλλη πλευρά, έχουν πραγματική εικόνα των ζητημάτων της πόλης, μπορούν να προγραμματίσουν καλύτερα τις εργασίες τους και κυρίως είναι υπόλογες για το έργο και την ανταπόκριση τους προς του πολίτες. Ενδεικτικά αναφέρουμε την πορεία των αιτημάτων για αντικατάσταση λαμπτήρων του δημοτικού φωτισμού τα οποία με την εγκατάσταση του νέου δικτύου τεχνολογίας LED, έχουν την ακόλουθη πορεία:
2017: 1626 αιτήματα
2018: 1063 αιτήματα (ξεκίνησε η εγκατάσταση του νέου δικτύου)
2019 166 (είχε εγκατασταθεί το δίκτυο)
2020 μόλις 85…
Οι αριθμοί όπως καταγράφηκαν από την εφαρμογή αναδεικνύουν την αποτελεσματικότητα του νέου δικτύου σε ότι αφορά την αντικατάσταση λαμπτήρων και παράλληλα η παρακολούθηση τους επιτρέπουν στις υπηρεσίες του Δήμου να προγραμματίσουν τις εργασίες τους.
Παράλληλα, ο Δήμος μπορεί να ενημερώνει και να επικοινωνεί με τους δημότες και επισκέπτες του για όλα τα δρώμενα που λαμβάνουν χώρα, μέσω της αποστολής νέων και ανακοινώσεων, καθώς και να λαμβάνει τη γνώμη τους για θέματα ποικίλης θεματολογίας με την διεξαγωγή σύντομων διαβουλεύσεων.
Χρήσιμα τηλέφωνα και συχνές ερωτήσεις ανανεώνονται ζωντανά και είναι διαθέσιμα μέσω της εφαρμογής, αναδεικνύοντας την σε ένα ολοκληρωμένο εργαλείο επικοινωνίας και ενημέρωσης του δημότη/επισκέπτη.
Ο Δήμαρχος Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης Γρηγόρης Κωνσταντέλλος δήλωσε: «Τα αποτελέσματα της χρήσης και λειτουργίας της πλατφόρμας Novoville στο Δήμο είναι εντυπωσιακά και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για αυτό. Η τεχνολογία είναι σύμμαχός μας σε αυτή την αδιάκοπη προσπάθεια που καταβάλλουμε να βελτιώσουμε την καθημερινότητα στις γειτονιές μας και την εξυπηρέτηση των πολιτών. Καλώ όλους τους δημότες να αξιοποιήσουν αυτό το εργαλείο και να βοηθήσουν τις δημοτικές υπηρεσίες να καταγράψουν και να επιλύσουν κάθε πρόβλημα που δυσχεραίνει την καθημερινότητά τους, με στόχο να βελτιώσουμε ακόμα περισσότερο την ποιότητα ζωής στο Δήμο μας».