Ρεπορτάζ για το τι ακριβώς συνέβη τις κρίσιμες ώρες πριν τον εγκλωβισμό χιλιαδων αυτοκινήτων στην Αττική Οδό παρουσίασε ο ΣΚΑΪ.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες του σταθμού η τροχαία της Αττικής Οδού προειδοποιούσε από τις 10 το πρωί και πίεζε την διαχειρίστρια εταιρία προκειμένου να κλείσει η κυκλοφορία των οχημάτων και κυρίως των βαρέων οχημάτων στις εισόδους αυτής, κάτι που δεν εισακούστηκε ή δεν εκτιμήθηκε ανάλογα από τους αρμόδιους της διαχειρίστριας εταιρείας.
Η εταιρεία σύμφωνα με τις πηγές που επικαλείται ο σταθμός δεν αποδεχτηκε αρχικά το αίτημα, το οποίο έκανε αποδεκτό πολύ αργότερα. Την ίδια στιγμή τα 36 εκχιονιστικά μηχανήματα δεν μπορούσαν να καθαρίσουν τον δρόμο καθώς είναι βαρέως τύπου, δεν είναι μικρά, ούτε ευέλικτα και δεν προπορεύονταν των οχημάτων των πολιτών.
Επίσης σύμφωνα με έγγραφο που παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια του κεντρικού δελτίου η σύμβαση του κράτους με την διαχειρίστρια εταιρία της Αττική Οδού προβλέπει ότι η διαχειρίστρια εταιρία είναι αυτή που αποφασίζει για την διακοπή της κυκλοφορίας, δηλαδή αυτή το ζητάει από την τροχαία.
Τελικά η απόφαση για την απαγόρευση κυκλοφορίας φαίνεται ότι λήφθηκε στις 14.00 το μεσημέρι και αφορούσε μόνο τα βαρέως τύπου οχήματα και όχι τα οχήματα των πολιτών που ήδη συσσωρεύονταν στην Αττική Οδό.
Η εταιρεία «Αττικές Διαδρομές ΑΕ», με ανακοίνωση που εξέδωσε το βράδυ της Πέμπτης (26.01), διέψευσε κατηγορηματικά τις εν λόγω πληροφορίες.
«Η εταιρεία ΑΤΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ Α.Ε. διαψεύδει κατηγορηματικά την πληροφορία που μετέδωσε τηλεοπτικός σταθμός, και αναπαράγουν ενημερωτικά μέσα, σύμφωνα με την οποία ζητήθηκε από την Τροχαία να κλείσει η Αττική Οδός στις 10.00 π.μ. της Δευτέρας και η εταιρεία δεν το δέχθηκε», αναφέρει χαρακτηριστικά.