Τέμπη: Οι μέρες του μοιραίου σταθμάρχη στη φυλακή – Τι υποστηρίζει για το δυστύχημα

Στη φυλακή παραμένει ο μοιραίος σταθμάρχης της Λάρισας που ευθύνεται για το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.

Μέχρι σήμερα οι μοναδικοί που έχουν δει τον σταθμάρχη και του έχουν μιλήσει, είναι οι δικηγόροι του και η σύζυγός του που τον επισκέφθηκαν στη φυλακή που έχει οδηγηθεί μετά την τραγωδία στα Τέμπη.

Ο 59χρονος σταθμάρχης κρατείται σε κελί με άλλους τρεις κρατούμενους οι οποίοι δεν έχουν διαπράξει σοβαρά εγκλήματα. Και αυτό, γιατί πάντα υπάρχει ο φόβος να δεχτεί επίθεση από συγκρατούμενούς του, μιας και η ασύλληπτη τραγωδία στα Τέμπη, είναι γνωστή από τη πρώτη στιγμή και εντός των φυλακών της Λάρισας. Έτσι, ο κίνδυνος ελαχιστοποιείται στο μέγιστο δυνατό.

Δε θέλει να μιλά για τη τραγωδία

Ο προφυλακισμένος σταθμάρχης της Λάρισας κρατείται στην 4η πτέρυγα των φυλακών της Λάρισας, στο ισόγειο του σωφρονιστικού ιδρύματος, μαζί με κρατούμενους οι οποίοι κάνουν καθημερινά μεροκάματα και ζητά μόνο τα απαραίτητα. Σύμφωνα με πληροφορίες, δείχνει ακόμη σαστισμένος, δίχως να μπορεί ακόμη να συνειδητοποιήσει το μέγεθος της τραγωδίας.

Ο σταθμάρχης είναι ολιγομίλητος, χαμένος στις σκέψεις του. Δεν θέλει να προαυλίζεται και αρνείται να αναφέρει ή να ακούσει κάποιον άλλο να αναφέρεται στη σιδηροδρομική τραγωδία. Μάλιστα, δεν παρακολουθεί τα όσα μεταδίδονται στην τηλεόραση, ενώ το μόνο που έχει ζητήσει μέχρι στιγμής, να έχει μαζί του, είναι ένα μικρό ραδιόφωνο.

Ο 59χρονος αποφεύγει να έχει την παραμικρή επαφή με άλλους κρατούμενους. Με τους μόνους που έχει συνομιλία είναι με τη σύζυγό του, είτε από το τηλέφωνο, είτε όταν εκείνη τον επισκέπτεται στις φυλακές και με τους δικηγόρους του, οι οποίοι του περιγράφουν το πλαίσιο στο οποίο θα κινηθεί η υπεράσπισή του.

Τι θα ισχυριστεί

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο 59χρονος σταθμάρχης, θα ισχυριστεί ότι:
-Δεν εκπαιδεύτηκε ποτέ στην τηλεδιοίκηση
-Δεν του είχαν δείξει όλες τις λειτουργίες του πίνακα ελέγχου
-Ο πίνακας ελέγχου κυκλοφορίας υπολειτουργούσε
-Τα κλειδιά στο σύστημα είχαν πρόβλημα

Τις απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα αναζητούν οι εφέτες ανακριτές, μέσα από τις καταθέσεις που λαμβάνουν από συναδέλφους του σταθμάρχη που εκπαιδεύτηκαν μαζί αλλά και από παλαιότερους συναδέλφους του, που γνωρίζουν πώς λειτουργεί το σύστημα.

Το ρεπορτάζ του Βασίλη Λαμπρόπουλου, πάντως, αποκαλύπτει ότι ο συγκεκριμένος σταθμάρχης, είχε σίγουρα εκπαιδευτεί λιγότερες ώρες από τις απαιτούμενες.

Με μεγάλο ενδιαφέρον, αναμένονται τα όσα πρόκειται να υποστηρίξουν οι δύο σταθμάρχες της απογευματινής βάρδιας και ο επιθεωρητής – προϊστάμενός τους, τους οποίους πλέον βαραίνουν οι ίδιες κατηγορίες με τον προφυλακισμένο σταθμάρχη.

 

Recommended For You

About the Author: efoni