Δήμος Λαυρεωτικής: Παροχή υπηρεσιών κοινωνικής φροντίδας και αλληλεγγύης

Για μια ακόμη φορά, εξαιτίας των συνθηκών της πανδημίας, οι δομές του Δήμου Λαυρίου καλούνται να συνδράμουν τον κρατικό μηχανισμό υποστηρικτικά στο κοινωνικό σύνολο.

Ο Δήμαρχος Λαυρετωτικής, Δημήτρης Λουκάς με ανάρτησή του στο Instagram έδωσε στους πολίτες τηλέφωνα για της υπηρεσίες κοινωνικής φροντίδας και αλληλεγγύης.

Αναλυτικά:

«Για μια ακόμη φορά, εξαιτίας των συνθηκών της πανδημίας, οι δομές μας καλούνται να συνδράμουν τον κρατικό μηχανισμό υποστηρικτικά στο κοινωνικό σύνολο.

Και αυτή τη φορά είμαστε έτοιμοι, και αυτή τη φορά θα βγούμε νικητές.

Το τηλεφωνικό κέντρο μας με αριθμό 22990 66456, στο ΝΠΔΔ ¨ΚΕΦΑΛΟΣ¨ επαναλειτουργεί από τη Δευτέρα 9 Νοεμβρίου.

Βασικός στόχος είναι η παροχή βοήθειας στους κατοίκους του Δήμου Λαυρεωτικής με αδυναμία (ή με πολλή σημαντική δυσκολία) μετακίνησης προκειμένου να εξασφαλίσουν από το σπίτι τους, την πρόσβαση στα βασικά αγαθά που αφορούν τη διατροφή και την υγεία/ υγιεινή τους και τον συντονισμό των εμπλεκόμενων ιδιωτικών φορέων (σούπερ-μάρκετ, παντοπωλείων, φαρμακείων κλπ) με τις ανάγκες που εκφράζονται από τον κάθε πολίτη.

Η συγκεκριμένη υπηρεσία αφορά τις παρακάτω ευπαθείς ομάδες:
α) Hλικιωμένοι άνω των 70 ετών, β) ΑμεΑ χωρίς υποστηρικτικό περιβάλλον, γ) Χρόνιοι πάσχοντες υπό χρόνια θεραπεία για νοσήματα που απειλούνται από τον κορονοϊό (καρδιοπαθείς, πνευμονοπαθείς, διαβητικοί, ανοσοκατασταλμένοι πχ λόγω κακοήθων νόσων, κορτιζόνης κλπ), δ) πολίτες με δικαιολογημένο αίτημα αδυναμίας μετακίνησης.

Ο πολίτης τηλεφωνεί στο τηλεφωνικό κέντρο του Δήμου Λαυρεωτικής και γνωστοποιεί το αίτημα του από τις 8.00 π.μ. έως τις 4.00 μ.μ.
Κατόπιν αυτού η κοινωνική υπηρεσία του Δήμου θα διαπιστώνει εάν ανήκει στις ευπαθείς ομάδες και ακολούθως θα αξιολογεί το αίτημα του πολίτη και τον τρόπο με τον οποίο αυτό θα ικανοποιηθεί. Εάν η υπηρεσία διαπιστώνει ότι ο πολίτης δεν ανήκει στις ευπαθείς ομάδες, θα διερευνά εναλλακτικούς τρόπους ικανοποίησης του αιτήματος.

Ενδεικτικοί τρόποι ικανοποίησης αιτημάτων: 1) επικοινωνία με το κοντινότερο παντοπωλείο-super market, 2) επικοινωνία με το κοντινότερο φαρμακείο για να αποσταλούν τα φάρμακα ή το υγειονομικό υλικό, 3) διεκπεραίωση δημοσίων υπηρεσιών (παραλαβή αιτήσεων – παράδοση πιστοποιητικών) για τα πάσης φύσεως πιστοποιητικά που εκδίδονται μέσω ΚΕΠ, 4) επικοινωνία με εθελοντές του Δήμου …».

Recommended For You

About the Author: efoni